نسخه جدید مارکت گیفت گیفت با امکانات و خدمات جدید

باتوجه به تقاضاهای بسیار و پرشور شما هموطنان عزیز و درخواست اضافه شدن امکانات سیستم حساب کاربری، بالاخره نسخه جدید و کامل شده برنامه گیفت گیفت با قابلیت‌های مختلف و متفاوت برای استفده هرچه راحت تر شما هموطنان گرامی ارائه گردید.

برخی از قابلیت‌‌های جدید برنامه به شرح ذیل می‌باشند:

  1.  راه‌اندازی سیستم عضویت و ثبت نام جهت ثبت تاریخچه خرید و دریافت امتیاز دفعات خرید
  2. افزوده شدن کیف پول گیفت گیفت جهت ثبت امتیازهای خرید کاربر و امکان استفاده از موجودی کیف پول جهت خرید محصول مورد نظر  بدون نیاز به پرداخت هزینه اضافی، همچنین با شارژ کیف پول کاربرانی که خرید هفتگی زیاد دارند، در هربار خرید دیگر نیاز به وارد کردن اطلاعات مربوط به پرداخت نمی‌باشند و در مواردی که درگاه بانکی دچار مشکل است مشکلی در خرید نخواهند داشت.
  3.  سیستم معرفی و ارسال لینک دعوتنامه جهت معرفی مارکت گیفت گیفت  و دریافت امتیاز خرید کیف پول به واسطه معرفی و خریدهای صورت گرفته به واسطه لینک کاربر معرف، به این معنا که علاوه بر اینکه خریدهای خودتان، برایتان امتیاز خرید در بر خواهد داشت، خرید کاربرانی که به واسطه لینک شما ثبت نام و اقدام به تهیه محصول می‌نمایند برای شما امتیاز در برخواهد داشت. به عنوان مثال شما می‌توانید با ارسال لینک دعوتنامه انحصاری خود در بخش چت جهانی بازی‌ها یا کلن خود و یا سایر دوستان در قالب پیامک، ایمیل و ... افراد زیر مجموعه خود را به سادگی افزایش دهید.

  4.  افزوده شدن 2 دسته محصول دیگر به فروشگاه گیفت گیفت که شامل لایسنس آنتی ویروس‌های اورجینال موبایل و رایانه شخصی و خدمات مسنجرها می‌باشد که این بخش نیز مشمول خدماتی چون شماره‌های بین‌المللی وایبر، واتس‌اپ، استکیرهای لاین و گیفت کارت اسکایپ می‌باشد.

  5.  افزوده شدن سیستم نظردهی، انتقادات و پیشنهادات جهت آگاهی بیشتر اعضای تازه وارد خانواده گیفت گیفت و اعمال پشنهادات کاربران گرامی و رفع مشکلات موجود در سامانه با همکاری شما عزیزان
  6.  بخش پرسش‌ها و سؤالات متداول نیز با هدف دستیابی سریع به پاسخ سوالات و ابهامات شما عزیزان در نظر گرفته شده است تا هرچه سریعتر بتوانید پاسخ سوالات خود را بیابید.
  7.  تابلوی اعلانات برنامه نیز محلی برای درج اخبار و اعلانات روزانه مجموعه گیفت گیفت می‌باشد که می‌توانید اسامی برندگان مناسبتی و هفتگی را در آن مشاهده نمایید، هر چند با سیستم امتیازدهی گیفت گیفت همه اعضای گیفت گیفت بدون قرعه‌کشی برنده خواهند بود.
  8.  درج لینک تأییدیه رسمی مارکت گیفت گیفت در گوگل پلی استور و ارائه اینماد مربوط به فروشگاه در وب سایت www.GiftGift.ir

 

دوستان عزیز به یاد داشته باشید که همواره می‌توانید با دعوت دوستان خود، امتیاز خرید دریافت کرده و به واسطه این امتیازها جم و گیفت کارت رایگان دریافت نمایید؛ یکی از بهترین راه‌های این امر را می‌توان معرفی افراد درون کلن خود بواسطه لینک معرف برشمرد. راه دیگر، معرفی دوستان بواسطه لینک معرف از درون برنامه ‌های گپ و گفت و گو مثل وایبر می‌باشد.

* اپلیکیشن فروشگاه  گیفت گیفت را می‌توانید هم اکنون پس از تایید جهانی برنامه توسط گوگل و اطمینان بالا از تمامی شرایط و امکانات منحصر بفرد آن از مارکت جهانی گوگل دریافت کنید برای دریافت برنامه اینجا کلیک کنید*

برای حمایت از برنامه‌های ایرانی در مارکت جهانی گوگل پلی لطفا به برنامه امتیاز دهید.

در تصاویر زیر محیط جدید نرم افزار و امکانات آن نمایش داده شده اند:

 

 

امید است امکانات نسخه جدید مورد رضایت شما عزیزان قرار گیرد.

سال خوبی را برای شما عزیزان آرزومندیم.